Η καθηγήτρια των καλλιτεχνικών του σχολείου μας, κα Ναυρόζογλου Ελένη, είχε φιλοτεχνήσει “την επιστροφή” – στον γενέθλιο τόπο – των ξεκληρισμένων Εβραίων στις 25/3/1944 από τα γερμανικά στρατεύματα Κατοχής. Αποσβολωμένοι από τις θηριωδίες των Ναζί, αλλά και γενικότερα από τις γενοκτονίες του 20ου αιώνα, είπαμε όλοι μαζί, μαθητές, καθηγητές, επισκέπτες, παρευρισκόμενοι υπεύθυνοι, ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ η ανθρωπότητα να μην ξαναζήσει τέτοιες ανείπωτες βιαιότητες.
[Best_Wordpress_Gallery id=”153″ gal_title=”Έκθεση Λένας Ναυρόζογλου”]





