Από  την  επίσκεψη  των  μαθητών  στο  ίδρυμα  Γκανή, στις  28/1/2020  στο  πλαίσιο  της  υπενθύμισης  του  ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ  των  Εβραίων.

Η  καθηγήτρια  των  καλλιτεχνικών  του  σχολείου  μας, κα  Ναυρόζογλου  Ελένη,  είχε  φιλοτεχνήσει  “την  επιστροφή” –  στον  γενέθλιο  τόπο – των  ξεκληρισμένων  Εβραίων στις  25/3/1944 από  τα  γερμανικά  στρατεύματα  Κατοχής. Αποσβολωμένοι  από  τις  θηριωδίες  των  Ναζί, αλλά  και  γενικότερα  από  τις  γενοκτονίες  του  20ου  αιώνα,  είπαμε  όλοι μαζί,  μαθητές,  καθηγητές,  επισκέπτες, παρευρισκόμενοι  υπεύθυνοι,  ΠΟΤΕ  ΞΑΝΑ  η  ανθρωπότητα  να  μην  ξαναζήσει  τέτοιες  ανείπωτες  βιαιότητες.

[Best_Wordpress_Gallery id=”153″ gal_title=”Έκθεση Λένας Ναυρόζογλου”]