Χαιρετισμός Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες του Γυμνασίου Βελισσαρίου

 

Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2014-2015, ευχόμαστε σε όλους εσάς και στα παιδιά μας,

Καλή και Δημιουργική χρονιά

Ο Σύλλογός μας, μετά τις εκλογές του Νοεμβρίου 2014, συνεχίζει να δραστηριοποιείται στα πλαίσια της καλής συνεργασίας και επικοινωνίας με το σχολείο όπου φοιτούν τα παιδιά μας.

Σ΄αυτά τα πλαίσια και επειδή τώρα που οι καιροί είναι πιο δύσκολοι, χρειάζεται περισσότερο από ποτέ η ενεργοποίηση όλων μας,

σας καλούμε

να συμμετέχετε ενεργά ως μέλη του συλλόγου μας, απευθυνόμενοι σ’εμάς για οποιοδήποτε ζήτημα αντιμετωπίζετε, σχετικά με τη φοίτηση των παιδιών σας και πάντα στα πλαίσια της καλής συνεργασίας μας με τη σχολική μονάδα.

Σκοπός μας είναι να παρεμβαίνουμε επικουρικά όπου μας χρειάζεστε εσείς, χωρίς βέβαια να επεμβαίνουμε στον κατεξοχήν ρόλο του σχολείου. Κοινός στόχος μας άλλωστε είναι το καλό των παιδιών μας.

Θα είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε συνεργασία, ή επικοινωνία.

Με φιλικούς χαιρετισμούς,

                                        το Δ.Σ. του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων Γυμνασίου Βελισσαρίου