Διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο Θ. Παπαγιάννη

Διδακτική επίσκεψη πραγματοποίησε την Πέμπτη 14 Μαρτίου 2024 η Β τάξη του σχολείου μας στο στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης “Θεόδωρος Παπαγιάννης” στο Ελληνικό

Με ξεναγό τον ίδιο τον καλλιτέχνη, Θεόδωρο Παπαγιάννη, οι μαθητές και οι μαθήτριες προσέγγισαν πτυχές της Σύγχρονης Τέχνης, της τοπικής ιστορίας αλλά και γεγονότων της σύγχρονης Ελλάδας μέσα από τα έργα του Ηπειρώτη γλύπτη.

Υπεύθυνη επίσκεψης: Λουκία Τσακίρη (Φιλόλογος). Συνοδοί εκπαιδευτικοί Μαργαρίτα Γεωργομήτρου (Φιλόλογος), Στεργιανή Φωτιάδου (Φιλόλογος), Κίτσου Κωνσταντίνα (Θεολόγος) και Ειρήνη Μπακοστέργιου (Μαθηματικός)