Επαναλειτουργία της δια ζώσης εκπαίδευσης του σχολείου από τη Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες και μαθητές

Σύμφωνα με εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ  τη Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου ξεκινά η δια ζώσης επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα διεξαγωγής μαθημάτων και διαλειμμάτων του σχολείου μας παραμένει αυτό που ίσχυε στη δια ζώσης λειτουργία του σχολείου.

Υπενθυμίζουμε ότι πρέπει να τηρούνται όλα τα μέτρα πρόληψης και αποφυγής της διασποράς του COVID-19, όπως αυτά αναφέρονται στις σχετικές Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις Λειτουργίας των εκπαιδευτικών μονάδων και στις οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) και του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Ενδεικτικά: είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας σε όλους τους χώρους, η τήρηση αποστάσεων σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους του σχολείου, η ορθή χρήση αντισηπτικών – τακτική υγιεινή χεριών, ο καλός και συχνός αερισμός χώρων, η ενημέρωση σε περίπτωση εμφάνισης ύποπτων συμπτωμάτων κ.ά. Επισκέψεις γονέων δεν επιτρέπονται παρά μόνο για σοβαρούς επείγοντες λόγους και μετά από τηλεφωνική συνεννόηση.

Ωράριο δια ζώσης λειτουργίας του σχολείου

ΟΜΑΔΑ I ΤΜΗΜΑΤΑ: Α1, Β1, Β2, Γ1, Γ2   ΟΜΑΔΑ II ΤΜΗΜΑΤΑ: Α2, Α3, Β3, Β4, Γ3
ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗ – ΛΗΞΗ   ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗ – ΛΗΞΗ
8.15 – 9.00   8.15 – 9.00
9.00 – 9.45   Διάλειμμα (15΄)
Διάλειμμα (15΄)   9.15 – 10.00
10.10 – 10.45   10.00 – 10.45
10.45 – 11.25   Διάλειμμα (15΄)
Διάλειμμα (15΄)   11.00 – 11.40
11.40 – 12.20   11.40 – 12.20΄
12.20 – 13.00   Διάλειμμα (15΄)
Διάλειμμα (15΄)   12.35 – 13.15
13.15 – 13.50   13.15 – 13.50