Γιορτή των Τριών Ιεραρχών, 2025

Την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου, ημέρα εορτής των Τριών Ιεραρχών, το πρόγραμμα του σχολείου περιελάμβανε εκκλησιασμό όλων των μαθητών στην εκκλησία του Αγίου Παύλου, εορταστικές εκδηλώσεις για την προσφορά των Τριών Ιεραρχών στα Γράμματα και στην ανάδειξη του έργου τους. Στο πλαίσιο των δράσεων και σε τη συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου έγινε η κοπή βασιλόπιτας σε όλα τα τμήματα, προσφορά του Συλλόγου.