Σύμφωνα με εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ την Παρασκευή 08.01.2021 οι σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης θα συνεχίσουν να λειτουργούν με εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Σύμφωνα με εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ την Παρασκευή 08.01.2021 οι σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης θα συνεχίσουν να λειτουργούν με εξ αποστάσεως εκπαίδευση.