Νομοθεσία

Η φοίτηση, και γενικότερα η οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθορίζονται στην Υ.Α. 79942/ΓΔ4/31-05-2019 ΦΕΚ B 2005 – 31.05.2019. Για την αξιολόγηση, προαγωγή / απόλυση μαθητών/τριών κατά το σχολικό έτος 2020-2021 ισχύει η ΥΑ  55831/Δ2/20-5-2021 ΦΕΚ Β 2095, διατάξεις του Π Π.Δ. 126/2016(ΦΕΚ 211/2016, τ. Α΄) , όπως τροποποιήθηκε από τον ν.4692/2020 (ΦΕΚ 111/12-6-2020, τ.Α΄), & του Π.Δ. 409/1994 άρ.1

Ωρολόγια Προγράμματα

Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων του Ημερησίου Γυμνασίου (94207/Δ2/29-07-2021) και ΥΑ 94214/Δ2/29-07-2021, ΦΕΚ 3791/Β/13-08-2021, Διδακτικό Αντικείμενο/Μάθημα Α ΤΑΞΗ Β ΤΑΞΗ Γ ΤΑΞΗ ΟΜΑΔΑ Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία Γλωσσική Διδασκαλία 3 2 2 Α Νεοελληνική Λογοτεχνία 2 2 2 Α Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία Αρχαία

Διαβάστε περισσότερα ....

Φοίτηση

Ειδικά για το σχολικό έτος 2023-2024 Ενημέρωση σχετικά με τις απουσίες μαθητών/τριών λόγω των εποχικών ιογενών αναπνευστικών λοιμώξεων (10-01-2024) Η εγκύκλιος εδώ Σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 24 της αρ. 79942/ΓΔ4/21-5-2019 ΥΑ (Β΄2005), με απόφαση του οικείου Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών, καταχωρίζονται αλλά δεν προσμετρώνται οι απουσίες

Διαβάστε περισσότερα ....

Αξιολόγηση, Προαγωγή – Απόλυση

Για την αξιολόγηση, προαγωγή / απόλυση μαθητών/τριών ισχύουν οι διατάξεις του Άρθρου 86 του ν.4823/2021 Διαδικασία αξιολόγησης Η διαδικασία αξιολόγησης της επίδοσης του μαθητή ορίζεται ως εξής: 1. Για την αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή κατά τη διάρκεια των τετραμήνων συνεκτιμώνται τα παρακάτω κριτήρια: α) η συνολική συμμετοχή του μαθητή

Διαβάστε περισσότερα ....

Συνεκπαίδευση

Η σύγχρονη τάση ως προς την εκπαιδευτική αντιμετώπιση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, είναι η ανάπτυξη της πολιτικής της Συνεκπαίδευσής τους μέσα σε γενικά σχολεία. Η έννοια της Συνεκπαίδευσης θεμελιώνει τη θέση ότι η εκπαίδευση αποτελεί δικαίωμα για όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά και επιδιώκει να δημιουργηθούν σχολεία που θα

Διαβάστε περισσότερα ....

Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης και Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης σχολικών μονάδων της γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης

Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) του ν. 4547/2018 1. Με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, που εκδίδεται ύστερα από γνώμη των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ιδρύονται Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.), τα οποία δύνανται να αποτελούνται από σχολικές μονάδες και Εργαστηριακά Κέντρα (Ε.Κ.) όλων των βαθμίδων γενικής και επαγγελματικής

Διαβάστε περισσότερα ....

Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ)

Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.) του ν. 4823/2021 Η Ε.Δ.Υ. (πρώην ΕΔΕΑΥ) λειτουργεί στη σχολική μονάδα, έχει ως σκοπό την ανάπτυξη συνεργατικών πρακτικών εκπαιδευτικής αξιολόγησης των μαθητών, συμβουλευτικής και υποστήριξης και η λειτουργία της στηρίζεται στις πρακτικές που επιτάσσουν η Διεθνής Σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού (ν. 2101/1992, Α’ 192)

Διαβάστε περισσότερα ....

Οδηγίες – κατευθύνσεις για τη λειτουργία των θεσμών ενταξιακής εκπαίδευσης

Οδηγίες - κατευθύνσεις για τη λειτουργία των θεσμών ενταξιακής εκπαίδευσης (Αρ. πρωτ. 138415 /Δ3/04-12-2023) Σχετ. ν.4823/2021 ΕΔΥ Σύμφωνα με τα σχετικά άρθρα του ν.4823/2021 και της 134960/Δ3/2021 Υ.Α. - Β΄ 5009.προκύπτει ότι: α) το πρωτόκολλο συνεργασίας και η δήλωση συναίνεσης απαιτούνται στις περιπτώσεις που οι ΕΔΥ σκοπεύουν να εντάξουν μαθητή/μαθήτρια

Διαβάστε περισσότερα ....


Σχετικά άρθρα