Η φοίτηση, και γενικότερα η οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθορίζονται στην Υ.Α. 79942/ΓΔ4/31-05-2019 ΦΕΚ B 2005 – 31.05.2019. Για την αξιολόγηση, προαγωγή / απόλυση μαθητών/τριών κατά το σχολικό έτος 2020-2021 ισχύει η ΥΑ 55831/Δ2/20-5-2021 ΦΕΚ Β 2095, διατάξεις του Π Π.Δ. 126/2016(ΦΕΚ 211/2016, τ. Α΄) , όπως τροποποιήθηκε από τον ν.4692/2020 (ΦΕΚ 111/12-6-2020, τ.Α΄), & του Π.Δ. 409/1994 άρ.1
Ωρολόγια Προγράμματα
Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων του Ημερησίου Γυμνασίου (94207/Δ2/29-07-2021) και ΥΑ 94214/Δ2/29-07-2021, ΦΕΚ 3791/Β/13-08-2021, Διδακτικό Αντικείμενο/Μάθημα Α ΤΑΞΗ Β ΤΑΞΗ Γ ΤΑΞΗ ΟΜΑΔΑ Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία Γλωσσική Διδασκαλία 3 2 2 Α Νεοελληνική Λογοτεχνία 2 2 2 Α Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία Αρχαία
Φοίτηση
Ειδικά για το σχολικό έτος 2023-2024 Ενημέρωση σχετικά με τις απουσίες μαθητών/τριών λόγω των εποχικών ιογενών αναπνευστικών λοιμώξεων (10-01-2024) Η εγκύκλιος εδώ Σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 24 της αρ. 79942/ΓΔ4/21-5-2019 ΥΑ (Β΄2005), με απόφαση του οικείου Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών, καταχωρίζονται αλλά δεν προσμετρώνται οι απουσίες
Αξιολόγηση, Προαγωγή – Απόλυση
Για την αξιολόγηση, προαγωγή / απόλυση μαθητών/τριών ισχύουν οι διατάξεις του Άρθρου 86 του ν.4823/2021 Διαδικασία αξιολόγησης Η διαδικασία αξιολόγησης της επίδοσης του μαθητή ορίζεται ως εξής: 1. Για την αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή κατά τη διάρκεια των τετραμήνων συνεκτιμώνται τα παρακάτω κριτήρια: α) η συνολική συμμετοχή του μαθητή
Συνεκπαίδευση
Η σύγχρονη τάση ως προς την εκπαιδευτική αντιμετώπιση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, είναι η ανάπτυξη της πολιτικής της Συνεκπαίδευσής τους μέσα σε γενικά σχολεία. Η έννοια της Συνεκπαίδευσης θεμελιώνει τη θέση ότι η εκπαίδευση αποτελεί δικαίωμα για όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά και επιδιώκει να δημιουργηθούν σχολεία που θα
Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης και Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης σχολικών μονάδων της γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης
Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) του ν. 4547/2018 1. Με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, που εκδίδεται ύστερα από γνώμη των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ιδρύονται Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.), τα οποία δύνανται να αποτελούνται από σχολικές μονάδες και Εργαστηριακά Κέντρα (Ε.Κ.) όλων των βαθμίδων γενικής και επαγγελματικής
Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ)
Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.) του ν. 4823/2021 Η Ε.Δ.Υ. (πρώην ΕΔΕΑΥ) λειτουργεί στη σχολική μονάδα, έχει ως σκοπό την ανάπτυξη συνεργατικών πρακτικών εκπαιδευτικής αξιολόγησης των μαθητών, συμβουλευτικής και υποστήριξης και η λειτουργία της στηρίζεται στις πρακτικές που επιτάσσουν η Διεθνής Σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού (ν. 2101/1992, Α’ 192)
Οδηγίες – κατευθύνσεις για τη λειτουργία των θεσμών ενταξιακής εκπαίδευσης
Οδηγίες - κατευθύνσεις για τη λειτουργία των θεσμών ενταξιακής εκπαίδευσης (Αρ. πρωτ. 138415 /Δ3/04-12-2023) Σχετ. ν.4823/2021 ΕΔΥ Σύμφωνα με τα σχετικά άρθρα του ν.4823/2021 και της 134960/Δ3/2021 Υ.Α. - Β΄ 5009.προκύπτει ότι: α) το πρωτόκολλο συνεργασίας και η δήλωση συναίνεσης απαιτούνται στις περιπτώσεις που οι ΕΔΥ σκοπεύουν να εντάξουν μαθητή/μαθήτρια
Σχετικά άρθρα
- Λειτουργία των θεσμών ενταξιακής εκπαίδευσηςΠροβολές: 5 Οδηγίες – κατευθύνσεις για τη λειτουργία των θεσμών ενταξιακής εκπαίδευσης (Αρ. πρωτ. 138415 /Δ3/04-12-2023) Σχετ. ν.4823/2021 ΕΔΥ Σύμφωνα με τα σχετικά άρθρα του… Read more: Λειτουργία των θεσμών ενταξιακής εκπαίδευσης
- Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2022-2023Προβολές: 1 Το σχολικό έτος 2022-23 με στόχο να ανταποκρίνεται η εκπαίδευση στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις, το σχολείο μας ενισχύεται με τους… Read more: Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2022-2023
- Συγκρότηση Επιτροπής Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ), σχολικού έτους 2022-23Προβολές: 12 Συγκροτήθηκε η Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ), για το σχολικό έτος 2022-23 ως εξής: Ζωγάκης Ιωάννης, εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ08, Διευθυντής του Γυμνασίου Βελισσαρίου, ως… Read more: Συγκρότηση Επιτροπής Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ), σχολικού έτους 2022-23
- Εγκύκλιος Έγκρισης παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης, στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή 2022-23Προβολές: 1 Εγκύκλιος Παράλληλης Στήριξης 2022-23: Προϋποθέσεις και διαδικασίες Έγκρισης παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης, στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή Εκδόθηκε σήμερα… Read more: Εγκύκλιος Έγκρισης παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης, στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή 2022-23
- Δράσεις ευαισθητοποίησης μαθητικής κοινότητας για τον αυτισμόΠροβολές: 248 Δράσεις και ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της μαθητικής κοινότητας διοργανώνει το σχολείο μας με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό και… Read more: Δράσεις ευαισθητοποίησης μαθητικής κοινότητας για τον αυτισμό
- Ενημερωτική παρουσίαση για συνήθεις διαταραχές ψυχικής υγείαςΠροβολές: 10 Ενημερωτική παρουσίαση στο πλαίσιο που αποφασίστηκαν από την ΕΔΕΑΥ του σχολείου. Στόχος αυτών των δράσεων ψυχοεκπαίδευσης είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση, αλλά και… Read more: Ενημερωτική παρουσίαση για συνήθεις διαταραχές ψυχικής υγείας
- Ενημερωτική παρουσίαση για τις Μαθησιακές ΔυσκολίεςΠροβολές: 1 Συνεχίζοντας τις ενημερωτικές δράσεις που αποφασίστηκαν από την ΕΔΕΑΥ του σχολείου, ακολουθεί ενημερωτικό βίντεο για τις Μαθησιακές Δυσκολίες. Οι Μαθησιακές Δυσκολίες αποτελούν μια… Read more: Ενημερωτική παρουσίαση για τις Μαθησιακές Δυσκολίες
- Ενημερωτική παρουσίαση για τις Διαταραχές Αυτιστικού ΦάσματοςΠροβολές: 0 Συνεχίζοντας τις ασύγχρονες ενημερωτικές δράσεις που αποφασίστηκαν από την ΕΔΕΑΥ του σχολείου, ακολουθεί ενημερωτικό βίντεο για τις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) Στόχος αυτών… Read more: Ενημερωτική παρουσίαση για τις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος
- Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ)Προβολές: 0 Στο πλαίσιο ενημερωτικών δράσεων ασύγχρονης ψυχοεκπαίδευσης, που αποφασίστηκε από την ΕΔΕΑΥ του σχολείου, ακολουθεί ενημερωτικό βίντεο για τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα… Read more: Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ)
- Επικοινωνία γονέων και μαθητών με την ΕΔΕΑΥΠροβολές: 1 Αξιότιμοι γονείς και μαθητές/-τριες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως κατά το διάστημα αναστολής λειτουργίας του σχολείου, σε περίπτωση που επιθυμείτε την υποστήριξη… Read more: Επικοινωνία γονέων και μαθητών με την ΕΔΕΑΥ
- Συγκρότηση της Επιτροπής Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Ε.Δ.Ε.Α.Υ.) 2020-21Προβολές: 3 Συγκροτήθηκε η Επιτροπή Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Ε.Δ.Ε.Α.Υ.) για την υποστήριξη των μαθητών και της Σχολικής κοινότητας του σχολείου μας για το… Read more: Συγκρότηση της Επιτροπής Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Ε.Δ.Ε.Α.Υ.) 2020-21
- Εγκύκλιος για τις προϋποθέσεις και διαδικασίες για παράλληλη στήριξη – συνεκπαίδευση μαθητώνΠροβολές: 51 Εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘ με θέμα τις προϋποθέσεις και διαδικασίες α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης- συνεκπαίδευσης, β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό… Read more: Εγκύκλιος για τις προϋποθέσεις και διαδικασίες για παράλληλη στήριξη – συνεκπαίδευση μαθητών