Το Γυμνάσιο Βελισσαρίου στην παρέλαση για τα 112 χρόνια από την Απελευθέρωση της πόλης των Ιωαννίνων
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας, Φορώντας τις εντυπωσιακές παραδοσιακές ηπειρώτικες φορεσιές, όπως συνηθίζει το σχολείο μας που με τιμή φέρει το όνομα του ταγματάρχη Ιωάννη Βελισσαρίου, παρέλασαν σε άψογο σχηματισμό Περισσότερα…





