Συμμετοχή μαθητών μας στο Διαγωνισμό Ορθογραφίας

Το Γυμνάσιο Βελισσαρίου, στα πλαίσια της σχολικής μας δράσης, ” Συμμετοχή σε διαγωνισμούς, συνέδρια, προγράμματα, δράσεις ” είχε τη χαρά να εκπροσωπηθεί από δύο μαθήτριες της Β΄ Τάξης του σχολείου μας, οι οποίες πήραν μέρΠερισσότερα…