Διδακτική επίσκεψη στο Δικαστικό Μέγαρο – Ένα μάθημα για τη Δικαιοσύνη και την Ενεργό Πολιτειότητα
Την Τρίτη 11 Μαρτίου 2025 οι μαθητές του Γ1 συνοδευόμενοι από την κ. Τσαντήλα Αλεξάνδρα, Κοινωνιολόγο και την κ. Κίτσου Κωνσταντίνα, Θεολόγο, επισκέφθηκαν το Δικαστικό μέγαρο, προκειμένου να παρακολουθήσουν μια δίκη στο πλΠερισσότερα…





