Το σχολείο μας,
μετά από τιμητική διάκριση που είχε πάρει από τον Περιφερειακό Δ/ντή Εκπαίδευσης Ηπείρου, ανοίγει σε κάθε επέτειο της 21ης Φεβρουαρίου την παρέλαση των Γυμνασίων της πόλης μας.
[Best_Wordpress_Gallery id=”2″ gal_title=”Παρέλαση 21/02/2014″]













Σε κάθε παρέλαση, η ίδια συγκίνηση από τη μοναδικά επιβλητική παρουσία των μαθητών μας! Μπράβο…